RODO

Termin „RODO” to hasło związane bezpośrednio z Ochroną Danych Osobowych.

Od 25 maja 2018 r. zaczęły obowiązywać przepisy ujęte w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w skrócie nazywanym RODO.

Wszystkie podmioty gospodarcze przetwarzające dane osobowe zostały tym samym zobowiązane do stosowania nowych regulacji prawnych.

Dostosujemy dokumentację w Twojej Firmie pod kątem wymagań RODO, udzielimy profesjonalnego wsparcia z zakresu prawidłowego przetwarzania danych osobowych w Twojej Firmie, jak również zaoferujemy szkolenia dla personelu przetwarzającego dane osobowe. Oferujemy również usługę outsourcingu z funkcji IOD (Inspektora Ochrony Danych).

Oferujemy zarówno wsparcie doraźne jak i stały nadzór z zakresu ochrony danych osobowych.

Oferujemy także audyty wewnętrzne z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z Normą ISO 27001.

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego w celu indywidualnego ustalenia zakresu usługi i wyceny.

Łączenie usług z zakresu BHP / HACCP/GMP/GHP i Ochrony Danych Osobowych gwarantuje Twojej firmy możliwość negocjacji cen.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Akceptuje
Więcej informacji