O WM INSTYTUT

Naszą ofertę kierujemy do wszystkich pracodawców, którzy cenią sobie wysoki standard usługprzystępne ceny oraz terminową realizację zleceń.

Usługi firmy INSTYTUT obejmują: nadzór, szkolenia bhp, ocenę ryzyka zawodowego, analizę stanu bhp, oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej, wsparcie przy wdrażaniu Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) oraz systemu HACCP

W ofercie firmy jest również pomoc w zakresie wymagań RODO – ochrona danych osobowych i zarządzanie bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO- 27001.

INSTYTUT jest rozwijającą się firmą, angażującą się w nowe zlecenia. Realizacji zobowiązań przyświeca cel wypracowanie sobie renomy i świadectwa wysokiej jakości usług na podstawie posiadanych kompetencji.

W ramach świadczonych usług Firma „Instytut” oferuje:

W ZAKRESIE BHP:

  • doradztwo w zakresie
  • obowiązujących przepisów i zasad bhp
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
  • bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych brakach i zagrożeniach, wraz z przedstawieniem wniosków profilaktycznych w celu ich likwidacji
  • pomoc w opracowaniu przepisów wewnętrznych regulujących zagadnienia bhp
  • sporządzanie dokumentacji powypadkowej dla wypadków przy pracy, w drodze do lub z pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
  • współudział w reprezentowaniu Zleceniodawcy przed Państwową Inspekcją Pracy i Państwową Inspekcją Sanitarną
  • prowadzenie rejestrów wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy
  • doradztwo w zakresie zapewnienia pracownikom właściwej odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
  • sporządzenie raz w roku analiz stanu bhp zawierających propozycje poprawy warunków pracy
  • przeprowadzanie szkoleń wstępnych ogólnych i okresowych dla wszystkich pracowników firmy
  • udział w wykonywaniu badań środowiskowych
  • pomoc w sporządzaniu dokumentacji oceny ryzyka zawodowego
  • Wsparcie inspektora p.poż – opracowywanie procedur ewakuacji / bezpieczeństwa przeciwpożarowego budynku
  • Współpraca z najlepszymi ratownikami i organizowanie szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy

W ZAKRESIE RODO:

  • opracowanie i wdrożenie dokumentacji wraz z polityką ochrony danych osobowych, bądź aktualizacja istniejącej dokumentacji pod kątem bieżących wymagań prawnych,
  • szkolenie pracowników, Administratorów danych osobowych i Inspektorów Danych Osobowych z zakresu aktualnych wymagań związanych z ochroną danych osobowych
  • prowadzenie audytów oraz opracowywanie i aktualizowanie wymaganych prawem polityk ochrony danych na podstawie raportów poaudytowych;
  • Opracowanie oceny ryzyk (DPIA),
  • Opracowanie rejestrów czynności i kategorii przetwarzania
  • Ustalenie zakresu obowiązków Inspektora danych osobowych ,
  • Ustalenie zakresu obowiązków ADO
  • obsługę punktu kontaktowego e-mail DPO/IOD,
  • doradztwo prawne oraz realizację praw osób, których dane dotyczą,
  • prowadzenie spraw wpływających do punktu kontaktowego inspektora ochrony danych,
  • przygotowywanie projektów umów powierzenia, upoważnień do przetwarzania danych, rejestr upoważnień, oświadczeń o zachowaniu tajemnicy,
  • pomoc w spełnieniu obowiązku informacyjnego
  • kontrole podmiotów przetwarzających,
  • Elektroniczny rejestr czynności przetwarzania (art. 30 ust. 1 RODO),
  • procedury dostępu do budynku, pomieszczeń i stanowisk obsługujących bazy danych,
  • procedury awaryjne na wypadek wycieku danych osobowych
  • Audytujemy i wdrażamy zgodnie z normą ISO 27001 – posiadamy uprawnienia audytora wewnętrznego

Ceny świadczonych usług będą każdorazowo negocjowane w zależności od zakresu współpracy.

W kwestii szczegółowych informacji na temat zakresu i cen świadczonych usług prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@bhp-rodo.ilawa.pl

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Akceptuje
Więcej informacji